29 December 2012

Speech From Heart

Terima kasih kerana pernah menjadi seseorang yang sangat bermakna. Terima kasih sebab menjadi seseorang yang menjadi pendorong. Kali ini, betul betul serius. Perasaan ni aku nak lepaskan. Jadi, tinggallah hanya mimpi. Dan aku taknak berharap. Aku doakan kau dan dia akan temui pengakhiran yang bahagia. Semoga dia mampu mengubah diri kau untuk jadi lebih baik :) Terima kasih, ya Allah. Perasaan mencintai itu amat bahagia. Haha :) Starting to be emotional. Tapi, mungkin kerana penat maka aku dah jadi bosan. Maafkan aku. Dulu, aku tersuka kau. tak sangka suka tu bertahan lama. Aku ingat suka saja saja. Mana tahu, serius pula. Takpe, aku masih mampu hidup takde kau. Hum. Just wanna focus on study right here right now. Aku akan ingat mata kau yang cantik tu. Sebab mata aku tak cantik macam kau ^^ Dan terima kasihlah banyak banyak ehh. Aku akan cuba biasakan diri menganggap kau hanya kawan, dan tidak lebih dari itu. Mungkin jarak itu akan semakin jauh. Tak mengapa. Kau takkan rasa apa apa.

//Im not strong as you think. Because my heart is fragile. But I'll try to be more tough than anyone.