29 December 2012

Myself, Be Strong

Hari ahad, bagi aku permulaan segala hari. Mulakan hari ini dengan senyuman. 
Sangat selsema. Oh, disebabkan itu aku tak pergi kelas. Huhu. Takpe, aku 
ada alasan sebab aku tak pergi kelas. Yuhuuuuu~  Mmm, kali ni je. Lepas ni
 tak. Tadi ada serangga kat bilik. Kiki dengan kesakaian dia nak buang ulat tu. 
Dan lah melekat kat tudung aku. Eyy. Kiki guna penyapu. Tapi ulat tu degil
 melekat kat tudung aku. Habis dah tudung aku. Pastu aku buat, sekejap je
 ulat tu tercabut dah. Ulat tu buat bunyi dia yang mengilukan. Geli, geli.
Cakap pasal Kiki, dia pun tak pergi kelas. Semua dah malas gila. Hannah pun
 tadi buat muka bajet rajin semua bagai. Last last dia pun tak pergi. HAHA.
 Maaf Ustaz, kawan kawan saya ni memang pemalas. Tak boleh nak cakap apa
 dah :)

//You know what ? Pretend that I'm okay is more hurt than showing that I'm really not okay. But if that will make everything seems to be okay,  then I'm okay to pretend I'm okay.