28 December 2012

Hard To Tell

Esok akan bergerak balik ke Terengganu. Aku betul betul taknak balik sana dah. Kat sini, aku rasa happy sangat. Takde jiwa kacau semua tulah. Takde nak nangis malam malam. Tidur lena je. Takde masalah tak boleh tidur. Semua okay. Mostly perfect. Ya Allah, aku mohon sangat. Aku tak nak pelajaran terganggu hanya kerana dia. Dia. Aku mahu jadi seperti biasa. Tidak berharap. Aku mahu tumpuan aku tertumpu kat pensyarah sahaja semasa sesi pembelajaran. Tak nak curi curi pandang ke apa. Tolonglah, perasaan ni boleh mati, boleh pergi mati. Tolong. Menangis kerana seorang lelaki. Berdosa. Aku tahu. Sebab tu aku nak bunuh je perasaan bodoh ni. Ia membuatkan aku menjadi sakai dan kebodohan. Aku taknak. Ya. Aku mengaku perasaan ni memang indah. Tapi, indah itu cuma seminit, dan lagi 23 jam 59 minit tu -__- memang sadis, sedih dan parah. Dan kalau dia takde dalam hati aku, hidup aku. Bahagia tu confirm. Jiwa kacau takde. Air mata pun tak kering. Kelakarnya, aku yang sentimental. Jiwa emosi tak tentu pasal. Kenapa? Sebab dia. Dan sebab dia, Entry blog ini dipenuhi dengan kata kata jiwang, emosional. Dan kalau dia tak ada, itu lebih baik. Aku bukan doakan dia supaya tidak muncul dari pandangan aku. Just, I want this feeling turn out into feel as a friend. Not more than that. Lama sangat dah perasaan ni bersarang dalam hati aku. Hari kedua part one :) Yes, I still remember. I'm not put the blame on him hundred percent. Yes, all the faults should be mine. I'm who's the one who doesn't tired. I'm the one who's letting him to come in. And I'm the one who's being hurt again and again. But, still I'm not tired. Masih bajet kuat, hebat. Padahal malam malam nangis. Eyyy, malu doh. Tak gentle lansung.

//bagi sesiapa yang baca. Tolong, doakan aku dapat lupakan dia. Thank you <3