27 December 2012

Muka Pokai

Aku bukan terbaik. Tapi, kau menyempurnakan aku. Wahai kawan dunia akhirat :)

Alhamdulillah, Allah menyempurnakan harini. Semuanya berjalan dengan lancar. Tiada apa yang terjadi. Cirit birit, muntah darah. Takda. Semua okay :D


Boleh kata harini seronok gila keluar dengan Nurul Syakirah Abd Jalil. Kawan since form two. Jadi rapat gila masa form four ( tu pun nak cakap ). HUHU. First, gerak pukul 10.30 dari KTM Sg.Buloh. Mula mula, Syakirah ni asyik cerita pasal Amir pahang dia tu. Haha. Dah , cukup dengan boyfrienddd kau tuu. Untunglahh, comel korang. Ashhhummmm! (bersin jap) Haha. Sejuk. Harini keluar jalan jalan cari makan dan barang barang murah di Times Square. Takde sesi movie-ing. Sebab, alasannya cerita takde yang best. Jalan punya jalan, Syakirah ni pulak jenis yang boros gila ( time ada duit ke takde ke, sama je ) Nampak je yang shantek sikit. Terus nak. Tak kira dah mahal murah. Main tibai beli. Itu nasib baik ada aku, kalau tak habih dohh seribu hinggit keluar tadi. HAHA. Penat gila kaki berjalan, sempat pulak photo shoot kat situ. Haha, buat kenangan kan? Lepas tu jalan lahh, aku beli lens, haha. Mula mula tak tahu aku punya power. Pergilah check, tak sangka mak! Power aku dah tambah gila. Dari 700 jadi 800. Biar betik kau. Risau dah ni. Takpe, bila kayo nanti, buat laser jelaa kan? Bahaya tuu. Syakirah yang memang poket tebal ni, beli dua set. Okay, tebal gila dompet kau. Lepastu, jalan jalan lagi belilahh macam macam. Ended up dia, aku tak jadi beli vans. Sebab harganya sangat cantik, dan duit poket aku tidaklah cantik seperti itu. Dan duit aku RM150 tu tinggal hanya not sepuluh dua keping. Okay, aku boros. Tapi, Syakirah? Dia tuuuuu -______-


Barang yang kitaorang memboroskan duit ke jalan tersebut .


Syakirah --> Kasut, Beg, Kemeja boyfriend dia, Baju apak dia, Lens dua set, Makan pagi, Kfc dan  peplum half dress.


Fateen --> Baju untuk dua adik, Chiffon blouse untuk ibu, Jam untuk ayah, Lens untuk aku, Makan pagi dan KFC.


Shopping tak hingat dunia kau -.-


//Syakirah suka makan katak goreng . HUHU. Muka petak cam spongebob :P