16 December 2012

No More

Apabila aku tersedar dari lamunan dan mimpi. Aku tahu, aku dan dia memang tak ada harapan. Beribu kali aku mengatakannya. Agaknya, itu memang kenyataan. Ya, lihatlah apa yang ada pada dia. Aku tak boleh nak katakan dia memang sempurna dan indah. Tapi, dia hampir sempurna. Dan tengoklah aku, yang begitu banyak kurang disitu dan disini. Ya, ada someone bagitahu yang dia tak pandang semua kecantikan, keindahan, kekayaan dan so on. Tapi, nyatanya aku memang tak layak. Aku tak nak dia dengan aku. Sebabnya aku tak luahkan, kerana aku taknak. It's just aku terlalu kurang. Kalau betullah dia akan terima. Tetap juga aku taknak. Dia lebih layak dengan orang lain. Bukan dengan aku. Aku bukannya sesiapa. Aku hanyalah Fateen Nur Nadhira yang terlalu banyak kurangnya. Tapi, mulut kata lain. Hati kata lain. Jauh dalam hati, aku betul betul mengharapkan dia. Tapi, orang cakap ikut hati mati. Jadi, ikut kata minda. Think the best. He's not for you. Let him go for someone better. Aku inginkan yang terbaik untuk dia.

//I don't know what to say no more.