26 June 2012

Wish it disappear

joe bonomo's album
 
aku sedar siapa diri aku. aku nak berhenti tapi hati ni degil. otak kata fateen, sudahlaaa tu. otak mengharapkan aku untuk berhenti berharap. hati pula cakap, fateen, teruskan. teruskan. kenapa nak berhenti? diri aku mengeluh sebab tak mampu nak buat keputusan yang bijak. terkadang aku rasa diri aku ni bodoh rupanya. bukan bodoh apa. bodoh sebab tak mampu nak mengawal perasaan. kerap kali aku nyatakan, kerap kali.

aku selalu terlupa. yup. itu penyakit aku. pelupa gila nak mampuss. entah. nak cakap keturunan pun takk kan. nak kata makan semut selalu pun tak. hmphh. baguihh laa camni fateen. you don't even know why you be like this. sudahlahh. aku mahu berhenti. berhenti. berhenti. nak letak jawatan --' penat kot.

entry gile lagi..

sebenarnya. apa yang aku cuba nak terangkan kat sini. aku sedar laa siapa diri aku. dia tu yang menipu aku. aku faham kenapa dia nak tipu. dia memang suka permainkan orang macam aku. dah banyak kali aku kena. kali ni, I'll be aware lahh kan. jangan ingat ko senang nak pijak kepala akuu. grrrrrr. aku geram betul dengan kau. ishhhhhhhh. bodohlaa. tak tahu nak cakap ape. yang penting, aku tak percaya kauuu. ishh. YA, ALLAH, tolonglahh aku. aku manusia biasa. kalaulahh aku boleh baca pemikiran orang. mesti aku takkan tertipuu. tolonglahh aku.

*telinga aku sakit ni. tadi ada orang jerit kat telinga aku. bungukkk tol la kan. nasib baik tak sumpah jadi sesumpah. grrrr --' suara dah la cam babuunnn.

akusakithati,
fateenbaikhati.