12 June 2012

stupid mistake ke ?

hari ni terasa penat sangat. waah. da macam kerja buruh kasar. hari ni hari kedua belajar. fuhh. memang nak cakap susah lahh ni. tapi, kelas memang enjoy la wa cakap kan. enjoy ke? aku rasa macam aku dah separuh tidur dah tadi --' ngehh. takpelah. at least aku tak tidur kroihh kroihh camtu kan. hehe, balik kelas je terus melahap pastu mandi. ngeee ngee. sekarang tengah baring atas katil. tengah baring baring ni kan. mata tengah kuyu ni. pastu terfikir rasa cam nak unblock je sorang budak ni. haritu baru je dia approve me as a friend on fb. tak lama pastu aku block dia. sebab aku block dia jangan tanyalah kenapa. hehe, adalahh kan. pfft. so, akhirnya aku unblocklahh dia. ngee :) woii.

setiap hari aku berharap untuk dapat tengok dia. tapi, bila dia dah ada depan mata. aku mula buat sombong taknak pandang. kata dalam hati 'nape budak ni ada kat sini! aishhh. spoil la.' sebenarnya, ada udang di sebalik mee, kita sebenarnya suka dia ada kat situ. dapat tengok dia. tapi, masalahnya jika dia sering muncul kat mana je kita berada, kita tak dapat nak lupakan dia. target sebenarnya nak lupakan dia. yelaahh. orang yang comeyyy gitu macam dia sah sah ada awekksss cunn maa. sedang aku ni macam ape --' berkk. oklaa, tapi mungkin melihat dia merupakan suatu keindahan yang tak dapat digambarkan jadi aku curi curilahh pandang dia. hehe,

walaupun hati ni penat dah sebenarnya menyukai tanpa disukai, tapi, perasaan nilah yang buat aku tabah sampai sekarang. well, kalau nak ikutkan memang aku ni suka menyukai orang. hehe, woii ''o !

jadi, aku terpaksa untuk membiarkan perasaan ini hilang dengan sendirinya tanpa perlu dipaksa langsung. aku tak percaya tanpa dia aku tak boleh hidup sebab itu aku percaya aku mampu lupakan dia suatu hari nanti. betul kata ini, menyukai seseorang boleh terjadi dalam sekelip mata sahaja, tapi belum tentu dapat melupakan dia dalam seusia hidup kita. dan anda, kalau tak faham, dipersilakan buat buat faham sebab sini tak ada kaunter pertanyaan. sorry :)


kadangkadang aku masih mampu mengawal perasaan aku. hampehh --' story of my life, only somepeople could understand it. pergghh ,

janganjatuhcintalagi,
fateennrindusamadia