23 June 2012

ignore kan saje ?

well, i know my header buruk . buat semak blog je. takpelah, ni kes malas. okehh. dah lama tak buat background blog warna hitam. kih kih. huhu. hari ni saya jahat tauu. saya nak mengumpat pasal sorang 'abang' kat tempat belajar saya ni. dia ni kan , saya gelar dia PP. PP stand for playboy pendek. haha. sesuai dengan nama nya, dia bagi saya seorang yang gatal. semua perempuan dia nak conquer, habis tuu, dia ingat sume perempuan tuu minat sangat dengan dia, oh! please, i hate him damn much. dahlaa bajet hensem padahal takk. dahlaa pendek dari saya pulak tuu. selamba je dia dok cuit pipi anak dara orang, dia ingat muhrim ke? cuit tanpa rela pulak tuu. yang budak perempuan tuu pun cuba nak elak dari pipinya dicuit muit. ohh! bukan sorang je yang kena. aku punn tak bape nak ingat bape orang yang kena cuit tuu. ishh! gatal betul ohh. sakit mata memandang. muka memang lahh bolehh tahan. tapi, janganlah awak dok ingat budak perempuan sume tergilakan awak. nak kata tak tahu agama kang marah. dahla kau tu ada jawatan. buatlah cara orang berdisiplin sikit. awak jangan nak ajar junior iaitu lelaki sebaya kami untuk meniru perangai awak. nanti kang, dorang cakap camni ' eyh abg senior buat, asal saya taklehh? ' . so, aku nak tegur punn, kang ada orang cakap aku nak tunjuk terer depan senior. ohh! please, i just wanna say to that PP, that girl's dignity isn't cheap. so, you beware, kitorang taknak pun dipegang pegang. geli. well, aku cakap banyak punn, bukan aku yang kena, hehe. cuma kesian kat member aku yang kena tuu. mesti dia rasa tercabar gilerrrr. dicuit pipi oleh abang PP tuu. haha, nanti pakwe dia nampak kang. habis kau PP, ko tu dahla badan kecik. sekali kena tibai, 3 bulan kat ICU babes. haha, well. itu je for today. aku malas nak mengumpat banyak. tahulahh perempuan. memang suka menganyam ketupat. hmmphh. if PP ada depan aku sekarang, aku nak cakap kat dia camni  'tangan ko tu dahlaa bau belacan basi, pastu nak cuit cuit pipi anak dara orang, sepak pipi kau kang, nak?'


akunisukamengumpat --'
fateenyangbaikhati