22 June 2012

im still waiting and im tired

ohh. why i have to wait for you even i already know that i have no chance to get you? selama ni aku buta agaknya. aku patut sedar dari awal lagi sebenarnya yang aku langsung tiada peluang. kenapa aku tetapkan hati aku untuk suka pada dia sorang saja. aku dah cuba lupakan dia. tapi, tak boleh.

i know i was weak. but then, it was before. now, i must stand tough even what ever happen, i must forget about you. dulu, aku masih tak matang. menyukai seseorang bagi aku tidak menyakitkan. sekarang, aku rasa benda tu membunuh aku. dari luar, memang langsung tak kelihatan apa yang sakit sangat. tapi, dalam hati, dalam jiwa ni, dah hancur. dah kebabomm. aku lemah sebenarnya. aku cuba untuk nampak kuat di luaran tapi dalaman aku tetap lemah. it is true.

aku percaya. aku masih boleh hidup tanpa dia. i believe it. but, i don't believe in myself that i can forget about him easily. it's been five years. and nothing had changed. still same. percaya yang akhirnya aku akan bersama kau. bukankah itu kelihatan bodoh. tak sedarkah aku bezanya dia dan aku. keindahan itu ada pada dia. aku tak. aku sedar. you see it. aku dah sedar. apapun yang terjadi. dia takkan pernah jadi milik aku. sedarr. aku bukan ditakdirkan untuk menjadi sebahagian dari dia.

mengharap akan ada duplicate of him :) and if ada, aku pasti takkan lepaskan yang duplicate tu asalkan dia memang sebijik macam kau. aku mengharap. tapi, kau ada satu je dalam dunia ni, walaupun ada tujuh pelanduk dua serupa macam kau, aku tetap inginkan kau. sebab aku suka kau bukan pada rupa, tapi memang aku suka semua pasal kau. kelemahan kau, kelebihan kau. aku suka semua tu. tapi, aku takkan punya. mimpi jelahh fateen oii.

aku penat tunggu kau. jadi aku putuskan aku takkan tunggu lagi. tapi, aku akan tetap suka kat kau. walau apa pun yang terjadi aku akan ingat yang aku pernah suka kat kau dan masih lagi suka. aku suka kau tapi sikit pun tak mengharapkan balasan. betul, tapi aku penat. bye.

stillwanttowaitforyou,
fateennurnadhira