14 June 2012

11:28 in the night

malam sudah lama berlabuh. aku yang tadinya terasa ngantok, tapi sudah kembali segar. menghadap semula blog ini. tangan kembali menulis. berlatih untuk menaip laju selaju yang mungkin. hehe, macam budak office pulakk. tapi, budak CS kena lagi laju taip. hehe, malula, kalau lambat. hehe, takpe. lambat takpe. biar lambat asal selamat.

aku terkesima dengan diri aku yang tak kenal erti sakit. kenapa kau melakukan perkara tersebut? sedangkan kau tahu itu hanya membuat kau sakit. dan tak siapa peduli pun. seberapa penat aku menghela nafas ini, tak siapa yang tahu sebab apa aku masih lagi bertahan. kan?

selamat datang ke dunia yang penuh ranjau ini. tak siapa yang tahu samada kau mampu atau tak. sebab aku yakin aku boleh. aku bukan orang yang jenis yakin pada diri tapi, aku yakin aku mampu. sudah aku jelaskan yang aku tak kenal erti sakit apabila berhadapan dengan kau. kalau kau baca artikel ini. mampukah kau mengerti ayat ayat serabai kat sini. kerana hati aku begini sekarang. kusut dan masaii --'sebabnya jika aku terangkan dengan jelas kat sini. belum tentu orang akan mengambil peduli.

masing masing tak mengerti. tapi takpe, bukan pengertian yang aku harapkan. kerana cukuplah sekadar hearing not listening. ini luahan jiwa. kacau kabut. aku pergi ye.

hearing while listening:
fateensediamendengar,
*aku sudah ngantuk