27 June 2012

I made a mistake

waduhh! lagilagi entry sedih jaak ni! takdak kaa yang happy sikit ni. ahhh! hidup aku memang menyedihkan. tapi juga bahagia. sejujurjujurnya. aku sedar aku dah buat kesalahan besar sangat. aku terlalu berharap. aku punya salah ni sebab sudah mengganggu hidup dia. aku malu dengan diri aku. selalu membuat tindakan yang nak menunjukkan kat dia yang aku suka kat dia. patutnya, aku kena tahu yang aku ni tak layak nak berdampingan dengan dia. wehhh, aku ni siapa? emmmmmmmm. nak nangis. dahla aku rindu kat family aku, sekarang aku ada masalah tentang perasaan pulak.

memang kalau sekali kita suka kat seseorang tuu, hati kita akan rasa terseksa. emm. entahh. tapi, betullah kata orang, menyukai seseorang boleh terjadi dalam sekelip mata je. tapi, nak melupakan perasaan tuu, lama sangat. agaknya, sampai mati punn masih tak boleh lupaa lagi. emm. sedih, aku ni bukan kuat sangat nak bertahan rasa peritnya bila kita mengharap sesuatu yang tak pasti. lebih lebih lagi bila kita dapat tahu, yang peluang kita untuk bersama orang tuu amatlahh tipisssssssssss. hahhhh. aku jujur jelah. aku nak mengundur diri. tapi, memang aku tak boleh buat masa sekarang.

jadi biarlah perasaan tuu menyakitkan hati aku. melukakan hati aku. menyakar jiwa aku. biarkan parah. sebab aku yang pilih jalan tuu. aku sedih dengan diri aku tak mampu untuk mengawal perasaan :'(



akuyangpilihjalanni,
fateenngantuknaktidur.