28 June 2012

suka suki hidup ini

wahhh. lega gila dapat siapkan assignment yang banyak banyak tuu. nasib baik dapat siap. hemm ;) biasalah, ini fateenlahh, pantas membuat kerja. hahah (yelaaa sangat tukan). hmmphh. setiap kali aku baca entry aku ni. aku rasa macam aku ni budak yang happening je (happening lahh sangat kann), tapi entah kenapa, sebenarnya aku rasa di dunia luar, aku ni lebih pendiam? aku ni seorang yang sangat baik, dan juga pemalu. haha :DD percayalah cakap aku.

oklaa, tuka topik. hmmpphh. tadi aku pergi pasar malam dengan jikah, ayush, hanna dan salwa. ayush, hanna dan salwa membawa haluan masingmasing sementara aku dan jikah berfoya foya bersama. mencari bapak ayam. kehkehkeh. bukan bapak ayam lah. ayam goreng jeww. kat situ banyak gila ayam goreng, bapak kau. aku tertanya tanya sampai sekarang kan?. kampus kiteorang depan laut. dah sah sah banyak ikan. tapi, sampai la ni, aku tengok asik ayam jaa yang ada. apa ayam kahh yang  berenang di dasar laut dungun itu? wahh. sungguh gempak cerita ini. hahahaha :DD suka suka.

ok ok. after that aku tengokla kan  baju yang ada kat situ. fuhh, mak kau. cantik memang lah haii. tapi mahal mekk, aku takdek duit nak beli. nangis. nak balik rumah. pastu nak ambik banyak baju kat kedai ibuu. tsk tsk T_T derr, sedih ouhh. emm. weyy!! korang nak tau tak. aku dah jumpa tempat yang jual meehun sup yang sedap. even rasa sedap tuu taklehh lawan yang kat saujana punya, tapi at least aku dah jumpa makanan kegemaran aku kat situ yang mempunyai rasa enak yang mendalam. haha. harituu aku beli, tak berapa nak kena dengan selera aku laaa. membazir duit je tauu nyahh ni.

ok, entry kali ni dah macam essay panjang yang menyakitkan mata. apa kata kita berundur dulu lahh ye awokk. saya rindukan family saya di Saujana Utama :'( nak balikk...

rindutakterkata,
fateenselalubahagia