30 May 2012

Half of me still you

mula-mula nak buat title tu half of me was you tapi tiba-tiba terfikir pula 'was' ke ? so, i've changed the title from 'was' to 'still' . mungkin betul kau masih ada dalam jiwa aku . kadang-kadang kacau juga pemikiran sebab fikir kenapa i can't forget about you ? duhh . malam tadi tengok movie ngongkrong . quite best jugaklah . sebab pergi kedai cd tadi nak cari movie pun . dah cerita tu je yang dorang cakap best diantara yang lain -lain . so, aku punn belilahh . hmmphh . ingat nak beli dvd my girl yang korean drama tuu tapi fikir duit ada not lima puluh je dalam dompet ni . tak jadi pulok . ingat nak cucuk duit saku untuk belanja masa belajar nanti tapi fikir jugak kang membazir pulak . takpelah . internet ada . tengok kat situu jalahh . walaupun tahu internet lembapp macam kuda ? after this, i will leave my home again . away to dungun . hmphh . best tak ? entahlaa . 

lepas ni , konfem aku dah lansung tak nampak dia dahh . harituu , dia lepak kat majuu . sementara aku di hijas . entahlaa , aku masih nak usha dia lagi ke ? tak cukup ke empat tahun simpan dia dalam hati . taknak tukar ganti ? kalau tukar , aku boleh ke lupa si jantung jiwa tuu . takk kut . takpelah . dia ada dalam hati aku pun cukup . even if he doesnt know anythg . blurrr .

hah . ni dia bongekk malaya .

Lurviee : fateenpangeranhati.