20 May 2012

Dumb Before

Dari aku ada mood nak menaip, tiba-tiba mood tu hilang. Tapi takpelahh, aku akan paksa diri aku untuk adakan mood tu balik. Waahh. Aku memang suka paksa diri aku untuk buat benda yang aku taknak buat. Sumpah, hipokrit gila kan.

Okayla, aku nak story pasal sesuatu. Masa kat plkn haritu, ada seorang tahi lalat manis ni. Aku gelar dia A la kan. A, first guy yang tegur aku kat situ. Pada first tanggapan aku pasal mamat ni, dia baikla orangnya. Lawak juga. Haha, aku suka tengok tangan dia. Bersih dari kekotoran. Kat tangan dia ada gelang kunci loker dia. Haha. Mula-mula dia memang baik dengan aku. Haha. Tapi, entah kat mana lahh salah aku, sampai dia macam benci je dengan aku. Padahal, kitorang kawan elok je sebelum ni. Memang kadang-kadang kitorang selalu bercanggah pendapat. Dia kata B aku kata A. Memang aku dengan dia pemikiran bagai langit dengan bumi. Argh. Entahlah, maybe ada incident haritu, waktu kitorang buat kerja berkumpulan. Diorang punya idea memang bercanggah gila dengan pendapat aku. So, aku ignore jela dorang. Buat la sepertimana idea yang dorang nak buat tuu, (memang akhirnya jadi seperti yang dorang nak la kan). Aku dengan member aku lagi sorang borak-boraklahh kan. Gila kan.

Lepas tu, si A ni tanya kat aku faham tak. Memang tak fahamlahh. Aku jawablah TAKK FAHAMM. Lepas tu, dia dengan penatnya terangkan kat aku dengan member lain yang tak faham tuu. Lepas tu, dia tanya lagi faham ke tak?. TAKK, aku jawab takk faham. Dah memang takk faham. Nak buat camne kan? Abih tuu nak pura-pura faham? Gila. Dia dah menghela nafas panjang. Agaknya sebab tu dia dah tak boleh tahan dengan aku yang tak faham faham bahasa ni.

Start harituu, aku rasa dia dah pandang aku macam ape entah. Memang secara dasarnya, aku nak kawan dengan dia. Dia memang baik. Tapi entahlah, mungkin kitorang ni tak sesuai jadi member kot. Biar jelahh perkara tu berakhir. Bagi aku, banyak lagi kawan yang aku ada. Kalau kau taknak kawan, aku tak boleh nak paksa. Jujurnya, aku menyesal aku buat perangai harituu. Minta maaf.

Alotofsorries,
fateenKTS