17 May 2012

Say Bye

 
ASSALAMUALAIKUM and HELLO to everyone :)

Kadang-kadang mengucapkan selamat tinggal adalah sangat senang. Aku teringat ketika aku berangkat pergi meninggalkan kawan-kawan di PLKN. Walaupun tak sampai sebulan pun aku kat situ. Hubungan aku dengan member dorm, member kelas dan member kompeni sangat erat macam adik beradik. Takdelah sampai rapat gila. Tapi, masa aku nak tinggalkan diorang, aku tak boleh nak nangis. Aku tak sedih lansung. Memang macam takde perasaanlahh kann. Diorang pun tak nangis, maybe excited kot nak pergi Sunway Pyramid. Hahah. Patutnya haritu aku pun pergi gak tapi tak boleh sebab aku kena balik. Member dorm aku banyak budak sabah n sarawak. HUHU. Lepas balik je kat rumah. Aku dah setat rindu mereka semua. Manusia yang paling aku rinduu gilee ni ZULAINI bt BUDIMAN. Zuee, walaupun ko kecik macam anak aku je. Tapi kaulah yang paling aku rindu gilerr kott. dia kecik tapi jiwa besarr. RINDUU DIA.

CAL: minah ni suka nyanyi. suara sedapp gile. sabah marii.
DIANA: minah ni pelik sikit, suka marah aku tapi kdg2 dia okay pulak. srwk marii.
SAM: Oh sam! wo ai ni. si hensem kat dorm aku. ni budak selangor je.
LINDA: ni minah yang slalu HOMEsickk. dari sarawakk.
LEN: dia ni ckp sabah aku tak phm lahh. laju sgt. haha. sbahh bhaa.
MARIA: ketua dorm. dia baik. aku slalu panggil dia Maria Ozawa. dia org sarawak.
BELLA: ni minah t'kena loghat sabah. org selngor je.
ZUE: awek aku kat situu. duduk sg.bulohh lahh. dekat jee.
BEDAH: dia baik. suka merajuk. sabah punya orang.
JUN: suka mandii dia ni. sbah punya olang.
YANA: srawak. muka dia cam membe aku kat sini.
MASH: ni pemalas orangnyee. haha :) sbah.

yang selebihnya , bukannye dilupakan. cuma penat tangan nak menaipp.

AIN. kawan kelas aku. ROCKKING gile minah ni. bila ambik gambo buat muka ayu pulakk. haha, dia yang teman aku waktu aku balik. aku rindu dia gilee. aku sayang dia. aku nak call dia hujung minggu ni. first time aku kenal dia. dia ajar aku pkai belt plkn. memang tererr dia tuu. aku rinduu dia doee. 


ainn and atenn


terbitnyarindu,
fateennurnadhira