2 May 2012

I'm Going Now,,

Assalamualaikum and hello to everyone.

Sebelum saya setat membebel, saya nak ckp sikit eyy. Saya ni orang yang suka orang yang suka senyum. So, bila ada orang buat muka tak senyum kat saya bila saya senyum kat dia, memang aku rasa sadis sikit. Itu terjadi tadi. ok, end.

Makcikk, nyahh, lepas ni aku takley la da nak open facebook kahh, tweet kat twitter kehh and merapu di blogg. tapi, itu sume just for three month. Malas nak cerita kat orang lain kenapa aku tak leyh update blogg. Facebook memang jarang dahh aku bukak sebab bosan ke ape entah. Tapi at least aku buka jugak even sekejap je. sekarang aku betul-betul into blog, twitter punn aku jarang dohh bukak. Rating tertinggi di blogger and youtube kott. weyhh. aku kena pergi ke sesuatu tempat. kat situ aku kena duduk selama lebih kurang tiga bulan. nanti kat situ adalah aktiviti yang best. yang tak bestnya tak leyh bukak blog and terpisah ngan family arhh. tapi, itu cuma three month jaa. Jahh, aku nak onlinee puaspuas harini. esok dah tak bolehh kan nyahh. arhh, barang sume aku taktawlah cukup ke tokk.

weyhh. patutnya harini pergi pasa malam kann. tapi, dok hujann jaa. baik tidoo jaa kat rumahh. seronok jugak dari kena hujan basah lahh nanti kann. kepala aku ni kalau kena air hujan memang poning jaa . sapu sebotol minyak cap kapak baru okeyy kutt aku rasa. ni adik aku bising jeeh dari tadi macam mintak pelempang free dari tangan besar macam buruh kasar aku nihh. terfikir aku ni kakak yang baikk, so aku sabooo jelahh. aku hanya menyuruh mereka senyap jee. kalau boleh nak koyakkan je mulut dorang tu, lansungg diam seribu bahasa. woihh, jap lagi aku update laggi. terfikir setakat ni jee lah aku nak membebel kott. 

heart to heart,
fateen -->fly with the stories