2 January 2013

Yes, I Will :)

Assalamualaikum, have a good day today? Tahniah la :D



Sudah bangun tidur tadi. Terasa semua tension hampir semua hilang. Ahhh. Tadi kat dalam
 kelas Eco, memang tak faham satu benda pun. Tolonglah. Mood semua hilang. Ditambah 
lagi masalah aku yang satu ni. Bilalahh masalah ni nak selesai? Bila aku dapat lupakan dia.
 Ahhh ~ Tolonglahh. Penat sangat. Otak dah serabut. Nasib baik tido tadi dapat 
mengebuangkann segala serabai serabai tuu. Ibu, Ayah. Tolong doakan ya ehh. Macam mana
 kalau ya tak boleh buat nanti ? Tolong ibuu, ajar ya. Ummm. Tak pandai lahh. Takde pusat tuisyen ke kat sini? Tanakk gagal.

Oh, please. GAY GAY GAY. I hate that GAY. Pahal kau buat aku suka kau lagi ? Sedangkan
 dulu dah boleh lupa. Ahh. Mana boleh suka kat GAY. Eeeee, Benci gila. Hal ni yang buat
 aku tensyonnnn. Tolonglahh, jangannaaa tarik perhatian aku. Ishh, tamauu. Aku tumbukk 
kau kejap lagi. Hidup aku dah cukup sedih dahh wehh. Takyah lahh tambahkan lagi. Kau 
kenapa? Carilah awek cepat cepat. Pastu kahwin. Aku dah tak payah berharap. Senang kan.
 Eshsshshshshshshs :OO

Sakit perut satu hal harini. Tak tahu pebenda aku makan. Makan benda elok je. Semalam ,
 maggi and baby john. Takkan baby john tu buat sakit perut ? Eyyy, tak tahulahh. Mana
 menatang ni. Pahal aku merepek ni? Dah gila ehhh ? Tolong tolong. Otak serabut ni. 
Tolong, bla GAY. This time I mean it.

Dan, minta maaf GAY, Kau bukan Gay, tapi aku tak tahu dah nak panggil kau ape?
Sorry laa. Kau tak Gay. Kau lelaki sejati, paling sejati yang aku pernah jumpa haha. ehh?
 haha. Tapi, betullah serius la. Penatlah. Dah kalau kau tak suka aku,
takpayah buat muka baby face depan aku. Takpayah tunjuk apa istimewanya kau.
Kau hampir sempurna, tahu. Semua yang ada pada kau semua cantik dah. Kecuali bahasa tu, jaga sikit.

// Nah, I'm fine coz I know I always have Allah. Kbye.