16 January 2013

Time Bomb Now Playing

Assalamualaikum, awak awak semua yang comel comel belaka ;)

Lama juga tak post kat blog. Bukan busy ke apa. Cuma mood tu takde. Hilang dibawa
 ombak ombak Dungun :) Sebelum ni, terlalu banyak masalah. Itu ini, begitu begini. Dan 
sekarang, I'm back. Yah. Tadi bermain badminton bersama dua orang budak comel dan 
cantik ni. Kiki dan Hannah. Seperti biasa ada awek comel join kami jugak. Amir Afif. 
Hannah's own. Haha. Okay. Tapi tadi ada Alep yang demam, menengok kami bermain 
badminton. Alep kelihatan kurang ada mood dia yang gila gila tu. Haha. Sekarang ni
 Alhamdulillah, I'm getting better and doing good. But, sometimes I can feel that some of
 my friends getting far away from me. Fortunately, dorang bukan kawan yang rapat sangat 
pun. But, still aku tak mahu dorang menyimpan dendam atau apa pun. Kalau boleh aku
 taknak bermusuh. Yup. Kadang kadang aku main cakap lepas. Aku pun tak pandai jaga
 perasaan orang. Well, humans are imperfect. So? Do you think I'm the kind who have the
 perfect attitude? Aku rasa akulah orang yang paling tak jadi diri sendiri. I'm trying to be
 better than before. So, don't worry ;) Kalau masih anda anda semua memandang saya ni
hina sangat. Janganlah macam tuu ehh? :') InsyaAllah saya akan puaskan hati masing masing.
 Saya akan senyum bila nampak anda ;) Tapi, janganlahh tak balas balik. Syok sendiri pun 
tak best jugak. Saya taknak mencapub. Haha, segala kebodohan saya dulu. Saya menyesal
 sangat. Huh. tak mudah nak puaskan hati orang. Tak mudah nak meluahkan perasaan 
ketidak puas hatian tuu. Kalau post kat twitter kang, dia terasa. Well, kalau cakap depan
 depan boleh jadi gaduh. Tapi, macam mana nak luahkan perasaan tu? Simpan? Humm.
 Maybe, I'm wrong. Too public to tell about that. Immature attitude. Maaf lah. InsyaAllah,
 lepas ni takde dahh ehh :'(

//Everything is about to change. A chapter ending, but the story has just began.