4 January 2013

Don't worry, friend.


Assalamualaikum, this one goes to my friend.


Takpe, seriously. Aku tak kisah. Apa yang kau cerita tu dah buka hati aku untuk percaya apa
 yang aku buat ni betul. Der, sepatutnya kau bagitahu aku awal awal lah. Takde lahh aku 
macam ni. Tapi, takpe. At least kau bagitahu. Thank you, kawan. Aku sayang kau. Even,
 kita takdelahh rapat macam rapat sangat tu. tapi, kau kawan aku. Aku takde rasa apa apa.
 Terkejut? Tak. Sebab aku tahu memang akan jadi macam tu. Dia kan mudah jatuh cinta,
 mudah confess semua. Dan, aku dah serahkan semuanya pada Allah. Aku bukanlah orang 
yang baik sangat. Tapi, aku percaya, aku yakin. Allah dah tunjukkan jalan yang betul pada 
aku. Aku mengaku yang aku sedikit sedih tapi, aku lagi sedih kalau kita tak bertegur semua.
 Sebab aku lagi sayang kawan kawan aku. Takpe, aku takkan ada rasa apa apa. Semuanya 
aku dah serahkan pada Yang Atas. Kau tak payah risau. Kau risau pasal diri kau. Aku takpe.
 Aku masih ada keluarga dan kawan kawan. InsyaAllah, perkara tu takkan effect hidup aku 
dah. Walaupun rasa macam nak nangis tapi buat apa nak nangis? Bodoh namanya. Kalau kau 
tak bagitahu aku, dah mesti aku masih lagi dalam keadaan bodo bodo berharap.
Thank you for sharing everything.
I'm okay.
Trust me.
I love you. 

sincerely,
your friend.