14 September 2011

Minggu Memerah Otak Habis habis

Senyumm sikit, senyum sikit to all SPM's victims ni. hha, tadi jawab soalan add math kan. bapak susah tak terkata lahh. kalau gagal pun rasanya tak pelik lah. Soalan gilee susah pulak tadi. even, aku dah byk buat latihan kan, tapi soalan dia 10 kali ganda lagi susah. betul! aku ngan member semua dah buat past years tau. semua member ckp, susah lah apalah, ada yang nangis lagi. so, memang betul soalan tu susah. aku ni tak cukup masa pulak. first dapat paper one, ingat senang la. tapi susah woot. so, teacher cakap cover paper two sebab teacher dah kasi strategy lah untuk answer paper two tu. gap before paper two, aku punyalah meneroka section c yang aku kata senang tu. ingat bole dapat full mark tang tu. meleset sangat wey, jangan harap soalan senang, mimpi la luu! bapak susah macam susah gilee bapakk susahh! so, sekarang ni mengharap kurang-kurang dapatlah lulus. 40 punn mak tak kisahh. hehe :DD
Bukan nak kata apa, this week baru je habis, esok (khamis) tiada paper, lusa (jumaat) cuti!! cuti bukan nak rehatkan otakku, tapi nak paksa dia masuk banyak-banyak ilmu ni. cehh, tak nak lahh gagal. pas minggu ni, dtg dah minggu yang membuat kepala aku jadi peningpening lalat. fizik? kimia? lol. sakit hati bila tak paham cikgu mengajar, lagi sakit hati kalau baca banyak kali pun still boleh gagal nihhh. susahnya spm.
tadi aku pening kepala after jawab the killer add math punya soalan, agaknya otak aku memang dah sakit. dewan yang panas. ada air-cond, nanti otak kecut pulak. panas, otak kembang sampai pening. tengok soalan yang susah gilee babeng, lagi peninggg. nasib baik dah jawab. hope spm betul punya lagi senang dari this trial okey.

*lek luu, trial je kott. spm kau bantai lar habishabisan. kepala nenek kau, cikgu aku cakap kalau markah spm sebenar kita dilanda kebakaran ataupun banjir berlaku, a.k.a something bad happen kat real spm's mark kita, dorang pakai ambik je markah trial. gilelahh. tak nakk aku.