14 September 2011

Duduk rumah lepak-lepak makan donat

Hari ni budak rajin iaitu aku sedang tak datang sekolah. baring-baring, tak buat kerja rumah. ni nak spm tak lama lagi nih. dok meroyan tengok belog. hehe :DD budak rajin memang selalu macam tu. dah ok stop. aku ni tak mandi lagi. berbau busuk gilee. tapi, i dah gosok gigi okeyhh. colgate tau. jangan main-main. hehe. monyet, monkey, monkey. hilang idea nak tulis apa. donat. enaknya, hehe. lama tak makan kau. last pun, masa raya haritu maklong aku masak. sedap woot. five star wa kasi. hehe. lol. saya ada benda nak cakap ni. tapi jap lagilah wa bilang sama lu yaah. rindu la kat sara, my makcik tua kerepot tu. miss her, betul! sungguh, tak tipu. when i was younger i saw my daddy cry, hehe. my daddy cry because dia tak dapat merasa bawak kete BMW sampai sekarang. hehe, lawakkan. kalau aku kaya, aku nak beli BMW for my ayah. pastuh,jalan-jalan cari makan. stop, tamat. shopping handbag, baju, and all woman's thing untuk lovely ibu. ngee :) kalau kayalahh. tapi tak kaya. internet pakai broadband je puun. kalau pakai unifi baru kaya lol. hehe. merepek lah. kentut busuk betul. wey, cerita halimah jongang dah tak de ke? haha. karipap-karipap cinta. karipap dengan donat, agak-agak mana lagi sedapp eyh? i wonder babes. wonder pet ni. nananana.Tamat.


* hey babes, i love you like a love song