25 March 2011

the way she is

Oklah. Actually, aku nak cerita sebuah drama antara aku dan kawan ketatketat aku di sekolah. Her name is Syakirah Jalil. Malam tadi aku mesej dia. Kalau korang nak tahu, mesej dengan dia ni sangatlah kesengalan! Tapi, bestlah. Here, some foolstuff that we're talking about. YESTERDAY,,

Aku : Heyy derr! pigila Surau AN-NUR, ade Wardina doe. Artis fofuler seluruh dunia.
Kyra : Alamak... derr kaw pegi ke???
Aku : KembO ajak. Tp saya nih taktaw lg lo makcikkk oi.
Kyra : Cik pon xtaw lg la... hang xkan xtaw kesibukan cik ni mengalahkan pm kte. Betol x? Hang mrang krapu mrang sepundem.
Aku : Betoi la appa yang hang dok kata tuh. Cekk pon bz jugaa. hcuwcwuwhbsvjsvkhQWDYQWHSVNnvhsdcvdcjvd, ini jampi serapah untuk menaikkan lagi keCUTEan. Hang pom bole cubaa :)
Kyra : Tok pong gie la ape la bdk ni.. Bong cikilabom lawakan aku lagi noooo citum camila tum heiii dil to pagel hei na tum pah se air yeeee teeratera kebabom... Ni lak jampi tuk menaikkan buntut. Kte try ar bace n selamat beramal.
Aku : Buntut kaw. Kdit beta low nih. Tuan hamba jgn nak mengurat beta gne sistem menghabiskan sen ini. Rakyat beta maseh lagi memerlukan dana beta yang kayaraya ini. So, beta chaw dulu. Slm buntut!

Sesungguhnya, dia ni memang lawakk.:) Gamba dia ada di sebelah sana yang terrtulis joker.