25 March 2011

koko

Koko (bukan cekelat tu lah) Maksud saya, Kokurikulum tu. Yang petangpetang selalu ade di sekolah tu. Saya rasa ia amat memenatkan segala otot otot, tulang rusuk dan tenaga saya ni. Bukan nak cakap koko tu tak best walaupun kadangkadang tak best. Cuma koko tuh memenatkanlah. Tadi ade ka.PO (kadetkepolisan), kawad punya kawad. Then lari pulak, menyebabkan kakiku terasa begitu lemah gemalai sekali. Haha. Betul!

Lagi satu yang aku kurang suka about koko ni ialah dia telah menyebabkan kulitku yang halusmulus ini telah menjadi hitamlegam macam arang dan ia susah untuk kembali normal. Aku pula cuba memakai produk kecantikan, tetapi telah tumbuh jerawat dan ia amat susah untuk kembali normal jugee :(

Saya terlalu tak tahu mahu buat apa? Gilalah kau fateen. Pika said aku sengal. Tipuu saje dia tu...