25 March 2011

Sebenarnya...

Sebenarnya aku suka dia. Suka dia sangat! Saya harap dapat jumpa dia harihari. Dia ni comel nak mati. Eyh eyh bukan mati.. Comel nak menggila kepala otak aku tengok dia. Dia sentiasa kelihatan cun dan segak. Haha:)
Dia ni memang baikkkkkkk, sehingga menjadi terbaeekkkkk.

Kenapa ha? Kenapa kau baca aku punya cerita? Kau nak kena ke? Cehh! Takdelah weyy, aku mintak sorry lah. Gurau je. Alah, merajuk pula. Janganlah macam itu. Alah bucukkbucukk.
Aku cakap dengan kamulah wahai pembaca. Jangan buad muka blurr pula kat situ. Kamu buat muka comel! Sekarang!


Back to dia. Dia adalah pujaan malaya aku yang aku akan suka sampai bilabila ( unknown date) walaupun...
Biarlah rahsia. CEIT!


Aku selalu khayalkan dia. Dunia khayalan, dunia impian.. Lagu dipetik dari cerita dongeng indonesia di TV3.