3 July 2012

I'm Understood

ape kejadahnyee tajuk entry ini. ngong ngongg [-_-] 

well, now i know. apapun yang terjadi. aku kena back off. kau nampak aku senyum je tak semestinya aku tak sedih. kau tengok aku okay je padahal aku dah kayy Ooo. aku berlagak depan kau aku tabah padahal aku lemah. hmph. apa lagi nak tulis ni. haha. aku bagi kau semangat tapi siapa nak kasi aku semangat. untunglahh ada haziqah di sebelah aku. kasi aku kekuatan. dia kawan terbaik. mendengar masalah aku. aku percayakan dia. sebab dia doktor cinta yang terhebat di abad ini, jadi nasihat dia yang aku pratikkan. tidak salah untuk menyukai seseorang. tapi, kita tak boleh paksa orang untuk suka kat kita. kita hanya mampu berdoa kepada tuhan agar hatinya terbuka untuk kita.

untuk kau, aku sedang belajar lupakan kau 100%. dan FYI, aku dah boleh lupakan kau 50%. hahah, tengok. aku boleh sebenarnya lupakan kau. kalau kau takde, aku masih ada orang lain yang menyayangi aku. buat apa aku terus berharap pada sesuatu yang mustahil aku miliki. aku mudah untuk melepaskan tapi sukar untuk melupakan. hati aku pandai pandailah aku rawat. it is best if you don't even know what I've felt towards you before. if you know it, i think things gonna be so awkward. better if we'll just be friend. it is hurt, but i still can heal the pain myself, because i already used to it.

kalau kau perasan, aku dah berubah banyak. perlakuan aku terhadap kau. oh, thank god. kesal sebab aku tergedik kat kau dulu. fine. aku akan layan kau macam aku ni lelaki. okayy. I wish the best for you. jangan jadi macam aku, cepat berputus asa. kau kena dapatkan cinta kau. aku tak boleh nak pertahankan perasaan aku sebab aku tahu apa yang akan terjadi. kau masih pilih dia juga akhirnya. ahh. ayat sadissss lagi ni --' oklaahh, k babai!


argg!abaikanlahgiler,
fateenpercayapadadiri.