8 July 2012

Mood for today

Assalamualaikum,

first of all. hmmph, okay my English bad. so, let's write in malay je lahh kot. harini, saya tak tahu lahh ape mood saya. yang penting, orang yang saya pernah suka gile gile buat saya jadi benci dengan dia semeluat yang mungkin. mungkin orang tu tak perasan yang dia dah buat saya rasa macam sampah -.- sapalah aku ni nak berkawan dengan orang macam dia. aku ni otak brape GB je. tak layaklah nak kawan dengan orang pandai cam dia. perghh. aku memang selalu macam tuu. ape yang buat aku terasa, aku orang pertama yang nak kawan dengan dia. so, dia layan aku mula mula okeylaa. pastuhh, tiba-tiba cam dia bosan kot kawan dengan aku. tiba tiba dia berkelakuan agak dingin dengan aku. aku tak boleh tahan lahh kawan. aku still anggap kau kawan even aku dah rasa menyampah sampah kot nak tengok muka kau. itu sbb aku dah jarang cakap dengan kau rather than before this. maybe kau okey aku yang tak okey kott. MAAFLAH aku tak boleh nak jadi kawan yang seperfect yang mungkin. I'M a loser. finee -.-

tadi buka puasa ngan jikah. wahh ! seronoknya makan. syodapp aih. :) jangan jeles nyahh. Haha, yang bestnya after mentekedarah tuu kitaorang ngumpat org, best kau. tak baiknya mengumpat org ni. hmmph. dosa aihh. tak apelah. kiteorg cerita tentang masalah aku dengan sorang budak ni. dia jahat sgt dengan aku dan aku tak ade idea kenapa dia buat aku cenggini. aku rasa disampahkan buat sekali lagi :'(

buat kwn aku sorg ni, aku tahu kau sygkan dia lagi. InsyaAllah jika jodoh kau dengan dia lagi, pasti pintu hati dia akan terbuka untuk kau. usaha , tawakal dan doa yang mampu kau lakukan sekarang ni. wokehh, I'm feeling like I'm a doctor of love. perghh --,


*aku ngan ahmad tadi cam kanak kanak riang je. budak tuu suka kacau aku tengah buat kerja. bagus betul perangai dia. perghh. terganggu --'

benarbenarceritahidupsaya,
fateenbelieveinthefate