23 December 2011

I'm on the road

hehe. best giler tadi. drive kereta kat jalan yang besar and byk kereta pusing pusing situ. driving is quite hard and i really need to practice again. voooooooooommmmmmmm! be aware, fateen is on the road. dia bawak kereta macam orang yang mereng. so, hati-hati. AWAS, pemandu sedang diujii. okay der, i really miss my schoolmate now.

hey. aku rasa ngantuk sangat sekarang ni. nak tidurr je. mata dah macam tutup buka tutup tutup dah ni. tangan masih tekan keyboard. full stop. bawak kereta memang syokk. tapi, bila ada halangan or something like kereta depan so slow, aku kena tekan brek sikit. but, i don't know what the meaning of sikit tu. so i tekan tapi slow slow. memang tak de effect la kann. Huh! bahaya betul budak ni bawak kereta. bab motor, aku takde masalah. okay je. boleh kata tahap pro lah kan. hehe :)

Ibu,, ya nak motor baru bole tk? ngih ngih. i da dapat lesen L. bole la merempit luar Saujana pulak after this. nak beli plat 'L' kat kedai tauke cino. tampal cecantik kat motor buruk aku tu. then, breenngggg!! merayau satu Malaysia. sapa nak tumpang. bole blaa. Dilarang membawa muatan ye kalau lesen takat 'L' jee.

aku kena belajar rajin-rajin kalau nak berjaya dpatkan 'P' sewwwcepat mungkinn. okay. takat ni saje.. BYE.

*i love my simple blog. buat hati sya suka riang.