4 October 2013

Sobbb

Assalamualaikum.

Hihi, wahh. It's raining outside. Hihi, 'Let Her Go' still playing. Dengan hujannya, adalah rasa macam ketenangan tu. Hehe. Tadikann, tengok running man ep 165, ahhh. Seghonoknyaa. Tapi sekarang ni bukan nak cerita pasal tu.

Nak cerita ni pasal projek yang kitaorang buat tu. Em. Yes, madam kasi semua kosong. Kalau fikirkan memang melampau sebab tak kesiankan kitaorang langsung. Kitaorang dah spend one day untuk projek ni. Dah bagi komitmen sepenuhnya untuk jadikan program ni berjaya. Tapi, sebabkan last class, yang ramai sangat kejadah tak datang tu pasai apa. Aku takpa aku ada pengecualian kuliah. Hm.

Tapi, nak marah madam pun takde guna. Eleh, kalau aku cakap pun, still korang rasa ayat aku ni boleh pergi mampus laa kan? Hm. Aku rasa berbalik balik semula pada awal awalnya. Semua ni berpunca dari kita sendiri. Madam dah cakap pasal projek ni sejak awal sem lagi. Sepatutnya orang yang bertanggungjawab tu kena ambik tindakan awal awal. Madam kasi chance tak payah buatlah projek tu sebab tinggal lagi two weeks je, just buat 5 past years sebagai gantinya. Tapi, sebab kita fikir pasal malas kita, busy kita. Entah busy apa pun tak tahu. So, madam kasi chance kat sorang member kitorang ni yang nak gunakan Bengkel dia sebagai ganti projek kitaorang yang tak jadi tuu. So, madam terima. Thank you, madam.

But then, aku rasa madam dah annoyed gila dengan sikap kita yang tah apa apa ni. Tak datang kelas? Wait. Aku pun tak tahu berapa ketul yang datang tuu. Emm. Padanlah, madam tak tahan. Dan madam merajuk tak nak terima projek ni. Hm. Takpelah. Aku dengar senior cakap Madam ni memang best, sporting. Tapi, mungkin kita yang salah. Mungkin kalau tempat aku kat madam pun, aku marah. Tapi mungkin cara dia. Kalau dia marah, baik dia tunjukkan dengan action dari dia pendam. Hm, takpe madam. Hopefully, madam takkan dapat dah anak murid cam kitorang ni.

Sedih. Memang, kitorang dah buat dah projek tu. Eleh, rilekslahh. Takyah target A lah senang , asal lulus jadilah subjek ni.