8 August 2012

It started out as a feeling

Hari ini hari yang cukup membahagiakan ! walaupun sakit perut sangat, perjumpaan dengan kelab, assignment tak siap lagi dan hari ni sungguh memenatkan ! pening. tadi nak muntah. entah apa apa lahh penyakit aku ni. humphh :(  tapi nak cakap lahh ni, even thought hari ni macam tak best je lah. tapi, bagi aku it was one of the best day I had ever through here in UiTM. hehe, tapi sebab apa yang happy kemain tu tak payahlahh nak cerita kan. shhh. secret dah laa kan.

ohh, tadi zamir mesej. dia cakap Syakirah balik saujana XD , dia happy sangat sampai tertonggeng. dahsyatt tuu :D takpelahh zamer, asal kau bahagia sudahlah. ok, bila aku nak jejak kaki kat saujana ? ok, minggu depan ! sumpah, tak sabar nak balik wokk! hewwheewww :) sekarang sudah pukul satu setengah pagi. dan roomate aku sorang ni masih lepak cafe. buat assignment katanya. aku bahagia ni weyy. senyum sampai telinga. nak terkoyak dah mulut aku ni dok senyum bahagia sangat ! :)))))))

betul weyy ! raya tahun ni aku semangat gila ! memang dah boleh rasa kemeriahan raya tahun ni! maybe sebab dah lama terpisah dengan keluarga :'( rindunya kat mereka semua. takpe, raya boleh jumpa. :')

orite lahh weyy, ngantuk sudah ni. saya tidur dulu. Bye, Assalamualaikum. I love you :)

fateennurnadhira,
percayapadaparipari.