23 August 2011

Apa Rasa Kau?

Aku bukan nak cakap apa. Tapi, kalau kau rasa kau kawan dia, boleh tak kau hormat dia sikit. Mentang-mentang dia sayang kau lebih dari BF dia. Tak semestinya dia tak sayang BF dia. Kau boleh cakap kau suka BF dia direct direct kat dia?!!. Kau boleh siap bagitahu kat BF dia lagi kau suka kan! Jap! Aku nak tanya, kau kawan jenis apa? Kau kata kau kawan baik dia. Kawan rapat, sehati sejiwa konon. Kau tahu kan laki tu syg sangat kat dia. Asal kau nak sibuk!? Aku tak marah kau. Aku bengang kat diri aku yang aku tak mampu nak marah kau sebab dia pun tak marah kau. Tapi, kau tahu tak dia nangis tau bila dia tahu kau suka BF dia. Dia tak tahu dia nak korbankan BF dia atau KAU! Kau ingat dia tak de perasaan ke? Dia kawan aku jugak. Kita member kan? Kau betul-betul dah buat dia menangis. Kau betul-betul dah buat hubungan dia dengan BF dia renggang sikit. Dahlah dorang banyak masalah. Kau kalutkan lagi. Aku memang penakut sebab tak berani marah kau kan. Tapi aku memang marah, kau buat kawan aku nangis sebabnya dia sayang kau, dia rasa nak lepaskan BF dia demi kau. Kau patut sedar, kau tau tak? Takde kawan sebaik dia, kalau aku dah lama BOM kau hidup-hidup. APA? Kau simpan gambar BF dia dlm phone kau? Kau siap tunjuk kat dia lagi? Apahal kepala otak kau senget sangat? Kau tak reti jaga perasaan orang ke? AKU MALAS nak cerita pasal seorang kawan yang macam kau ni. Ada jugak dalam dunia. Boleh buat muka seronok bila cerita pasal BF dia kat dia? Kau ingat tu BF kau ke? damn.
Not really BF.