12 April 2011

Water SplashSplash

Tadikan kat schoolkan, HAHAHA! Benda lawak jadi kat aku. HAHA. Tak mampu aku nak cerita, sebab malu lahhh.
Mula-mula macam ni, first-first aku baru balik dari makmal ICT then aku pergi kelas. Wahh! Terasa haus ni. Aku pon mencapai mineral water jenama sekolah aku. Then, Syakirah pon nak minum air dia. Aku memerhati muka dia yang agak putih itu sambil aku membuat muka sombong. ( Kyra:BFF) Aku pun mencapai Mineral water
Aku merapatkan air mineral itu ke mukaku sambil membuat muka egois ke arah Syakirah. Pastu, perkara ini berlaku dengan sekelip mata. Air yang aku nak tuang ke mulut aku tersplash ke arah muka ku bahagian kiri. 
So, basahlah bahagian kiri muka aku dan tudung. Haishh, Syakirah gelak tengok aku yang basah dengan nada WAKAWAKA! Geram taw.
So, pengajarannya. Jangan buat muka sombong ketika mahu minum air dan baca BISMILLAH dulu. Kalau tak korang akan jadi macam aku jugak. Aiseyh man, malu duh =,='
All the ahli bintang kejora ( kelas aku) yang nampak aku membuat aksi splash menggelakkan aku dengan nada waka waka juge :<
Gambar hiasan je ni, takde kena mengena dengan story buduhh tu. Her hair is nice BTW. HAHA.