1 April 2011

I hope this is the last

Yes! I really mean it. I hope this is the last. I don't want to get involved with the matter called love. EWWW! Really, i'm little upset when I heard about the complicated of LOVE told by my friends ( Nama dirahsiakan). Cerita dia memang sedih. But, cerita aku lagi sedih. APA cerita aku? Nothing. Aku pernah sekali terlibat dalam masalah cinta monyet ni. Haha. Lawak, bila diingat balik. Truly, aku tak pernah percaya cinta pada usia remaja and i don't want to. Tapi, aku ada suka seorang mamat yang nama dirahsiakan juga since aku form two. And now, aku form five. Even, aku dah tak pernah nampak dia lagi sekarang tapi aku percaya yang aku masih tunggu dia. I hope this is the last love from me to a guy. I don't want any other because it is really pain. I mean it.

Walaupun aku cakap yang aku tunggu him, tapi dalam beberapa masa yang aku tak pernah lagi lihat him, aku ada juga tersuka kepada beberapa mamat yang lain. Tapi, rasa dia lain, tak macam masa aku tergila-gilakan si him tu. So, aku yakin yang aku LOVE tu cuma sorang. Dan orang itu adalah him sahaja. Fullstop.

And kalau memang ditakdirkan yang aku tak akan jumpa lagi dengan him, aku akan tetap simpan perasaan ni sebab he's my first love. Maybe la. For him,  aku cuma nak cakap yang aku minta maaf sebab tersuka kat kau. Mungkin memang salah aku.


The last time I've ever saw him: When I was form three. And it's very a long long time ago.