31 July 2011

I Feel Empty

Sungguh rindu setengah mati kat alfarians! I wish aku dapat putarkan masa untuk harungi semula keadaan masa aku form 1,2 and 3. Honestly, aku memang rindu saat tu. That time, was a really great time. Ok, hari tu, Azda Liyana datang sekolah. Dia nak ambik sijil ape benda tah. Dia sekarang study kat MRSM ????. Aku lupa Mrsm apa. Aku sangat rindu dia sebab dia tak bayar hutang KFC lagi. HAHA. Tak. Aku rindu dia, and all of the makhluk Al-Farabi dulu. Huh! Sedih. Nak nangis. Tapi tak ada apa yang aku boleh buat. Hanya tunggu diorang balik sini and set date for dating! Mereka punya muka dah lain. Ada yang makin kurus, ada yang makin chubby. But yang paling penting, I miss them SANGAT! Hey, kawan! Bila jumpa nanti, pergi clubbing nak? Merepekk dah si Fateen -.-'
That girl who's wearing school uniform is me. And the tangan panjang girl is AZDA for short.
Fateen Nur Nadhira <3